Zambia - Reisverslagen van Iris Zeilstra - WaarBenJij.nu Zambia - Reisverslagen van Iris Zeilstra - WaarBenJij.nu

Zambia

Met vier andere meiden volg ik de minor ISD waarmee ik vrijwilligerswerk ga doen in Zambia. We gaan onder andere meewerken aan projecten met tienermoeders en prostituees. Mij lijkt het leuk om een blog bij te houden zodat ik iedereen op de hoogte kan houden van onze avonturen!

Liefs,
Iris

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2016

Goodbye Africa, I´m going to miss you!

11 Januari 2016

Mijn warmste kerstvakantie ooit, Livingstone!

20 December 2015

Het mission hospital in Kanyanga

02 December 2015

"Best wishes, always!"

15 November 2015

Warm, warmer, warmst! De afgelopen dagen in Zambia
Iris

Hoi allemaal! Samen met vier andere meiden ga ik vrijwilligerswerk doen in Zambia! Met de minor International Sustainable Development ga ik als verpleegkundige in spé mijn kennis en motivatie in zetten bij onder andere projecten met tienermoeders en prostituees! Heb je nog een tip of idee, reacties zijn altijd welkom! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, Iris

Actief sinds 12 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9874

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 25 Januari 2016

Zambia

Landen bezocht: